مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی کسب اطلاع از فعالیت یک سوداگر مرگ در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، در یکی از محلات شهر قزوین موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بازار قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از صحت اخبار و هماهنگی قضائی، ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم مقدار یک کیلو و ۶۵۰ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان با تأکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه‌جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید وفروش و نگهداری موادمخدر مراتب راسریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

جلسه ارتباط مردمی فرمانده انتظامی استان قزوین در سامانه ۱۹۷

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: در ادامه سلسله جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم، فرمانده انتظامی استان به همراه معاونان خود در سامانه ۱۹۷ حضور یافته و با مردم دیدار خواهد کرد.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: این برنامه سه شنبه ۹ خرداد ماه از ساعت ۱۰۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان باهنر تقاطع خیابان عدلیه برگزار و فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه جمعی از معاونان خود به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ پاسخ گوی شهروندان خواهد بود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: شهروندان علاوه بر طرح مشکلات و درخواست‌های خود می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود در امور مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی و همچنین انتقاد یا تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را از طریق این سامانه اعلام کنند.

کشف محموله ظروف بلور قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: عوامل یگان امداد در اجرای مبارزه با قاچاق کالا درحین انجام وظیفه به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند یک هزار و ۵۴ عدد انواع ظروف بلوری را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به این که کالا‌های مکشوفه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های پلیس بوده و مأموران انتظامی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد ضمن این که از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف موتور سیکلت هوندا ۴۰۰ سی سی در قزوین 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۷ غیاث آباد شهرستان قزوین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۴۰۰ سی سی را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: موتور سیکلت توقیف شده فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و ارزش ریالی آن برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدمانی به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان خودرو پراید درتاکستان 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهرستان تاکستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پلیس آگاهی با شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات تخصصی اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان قطعات خودرو کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی اولیه پلیس به ۳ فقره سرقت خودرو پراید اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس امنیت شهروندان را خط قرمز خود می‌داند و با تمام توان با سارقان و افرادی که بخواهند به این امنیت خدشه‌ای وارد کنند مقابله می‌کند ضمن این که از مردم نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.